söndag 15 augusti 2010

Helgen som bara svischade förbi...

Det har cyklats en hel del i helgen.
William fick nämligen en ny cykel av sin farmor och Janne.
Han är så lycklig, fick följa med till Avesta och välja själv.
Den här coola cykeln blev det.
Ebba gick inte helt lottlös hon heller, hon fick en rosa sparkcykel som hon åker fram och tillbaks här i vardagsrummet med.
Tack snälla Janne och Farmor!
Ebba fick ta över brorsans cykel nu och det går väl sådär, hon vill mest bli skjutsad :)
William cyklar som om han aldrig gjort något annat, han är superduktig.
På lördagkvällen rymde mamman en sväng på min fasters intiativ (ett mycket bra sådant).
Vi var till Strömsholm på konsert :)
Lars Winnerbäck, äntligen skulle jag få se honom live...Jag älskar låtarna och musiken.
Kvällen var magisk...så himla bra.
Laleh spelade...
och Dundertåget.
Även sophie Zelmani.
Men sen kom han...Den bästa av dem bästa...
Lars Winnerbäck!
Nu är konsertsommaren komplett för mig.
Först Green day, sen Pink och nu Lars Winnerbäck.
Det kan fan inte bli bättre än så :)

Ikväll går jag och lägger mig med fjärilar i magen.
Jag har tagit tjänstledigt och ska börja plugga, det ser jag fram emot.
Först ska jag läsa in några ämnen på komvux sen får vi se, men jag har planer :)

Inga kommentarer: