söndag 4 april 2010

Garagetid!

Det är ju inte bara William som gillar att hänga i garaget med pappa och grabbarna.
Även lilla Ebba :)
När man tar fram arbetskläderna springer hon fort fram och sätter på sig dem.
Innan jag åkte till jobbet idag grillade vi korv vid garaget å det tyckte barnen och karlarna ;) var trevligt, å jag med förstås :)

Göran, Johan och svärfar på ljugarbänken.
Ebba fick även prova att cykla lite på Williams gamla trehjuling.
Det tyckte hon var kul...

Hon pratar mycket och det kommer mer och mer ord nu som man förstår.
Idag var det nya ordet
-pälp mig faffa (hjälp mig Farfar)
Cycke (cyckel)
Kov (Korv)
William åt korv sen pep han iväg till granngaraget där han cyklade med D`s dotter så nå kort på honom bidde det inte.
Nu är den här jobbhelgen över för den här gången ganska skönt å jag har 2 lediga dagar att se fram emot :)

1 kommentar:

Uttan sa...

Så fina bilder och det är väl bra att Ebba trivs i garaget.
Skönt att du får vara lite ledig nu.

Sköt om Er.
Puss & Kram!