torsdag 1 april 2010

Vi önskar er...

En Glad Påsk!
Här hemma blir det relativt lugnt eftersom jag jobbar hela påskhelgen.
Men jag är inte bitter...
det ska faktiskt bli ganska trevligt att jobba, tur man har goa arbetskamrater :)
Imorgon efter jag slutat jobba ska vi ut till pappa och då tror jag faktiskt att påskharen varit där med några ägg till barnen ;)
William frågade mig häromdagen lite om påskharen så här lät det lilla samtalet.
-Höjjedu mamma den däj påskhajen kommej han med påskägg ellej?
Vaj läggej han dem, fåj man gå å leta eftej äggen ellej?
Lilla söta William undrar över mycket saker här i livet.
Så imorgon ska jag arrangera en liten äggletning till William, Ebba och Linnèa ute hos pappa vet inte riktigt hur jag ska gå till väga men det löser sig väl :)
Glad Påsk på er!!!
Kram!

1 kommentar:

Anonym sa...

Vad mysigt! Kul att fixa äggletning också,det blir spännande för barnisarna! =)
Glad påsk, jobba lugnt!!!