tisdag 11 maj 2010

Äntligen!

Känner mig ganska nöjd med den här dagen eftersom vi ÄNTLIGEN fått reda på vad det är Ebba har för utslag.
Efter ett par timmar på barnakuten fick vi komma till Hudmottagningen och där konstaterade läkaren att Ebba har Atopiskt eksem.
Det atopiska eksemet kan försämras vid allergi eller annat så vi ska utreda på måndag om hon är allergisk, men förmodligen är hon ju det eftersom både jag,Johan och William är det.
Jag är iallafall lättad att vi nu efter 2 månaders tid har fått rätt behandling och rätt läkare som såg vad det var för nåt hon hade.
Jag är glad att jag var lite extra tjatig och påstridig den här gången men det är faktiskt vår lilla tjej som har mått superdåligt nu i 2 månader, nu fick det räcka.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åh, vad skönt!!! Då kan det bara gå åt rätt håll nu då! =)