söndag 9 maj 2010

Var är kameran???

I det här inlägget var det meningen att jag skulle lagt ut bilder från gårdagen men det får vänta eftersom jag inte hittar kameran.
Lördagskvällen igår spenderades hemma hos mamma och Lars och det är mycket troligt att den är kvar där???
"mamma hjälp!!!, är den det?"
Ibland undrar man verkligen om man fått alzheimers light?
Dagen idag har varit en bra dag, lite pyssel i trädgården och ett meandiparty har jag haft :)
Imorgon skulle jag ha jobbat men det blir att va hemma och vabba med Ebba. Hennes utslag har kommit tillbaka och det blir bara värre och värre, så imorgon kommer vi hänga på låset på vårdcentralen och jag kommer inte åka därifrån förrns dem kollat upp vad det är.
Allergitest SKA göras.
 Nu har hon varit såhär i över en månad, Hon kliar ju sönder sig, stackarn.
Nej nu ska jag gå på mitt gåband och avreagera mig är så arg på vår sjukvård, det är jävligt konstigt att man nuförtiden ska ställa sina egna diagnoser och få TJATA om att få hjälp och tas på allvar.



2 kommentarer:

Uttan sa...

Mamma hörde Ditt rop på Hjälp!

Ja Jenny den är HÄR!!!!

Puss & Kram!

Unknown sa...

Då är det lika synd om Ebba som det är om Tuvis då. Tuvis har sår på rumpan och nu har jag hört att man kan ha stjärtfluss..ungefär som halsfluss. Jag ska oxå hänga på låset i morgon...eller iallafall på telefon. Kramar till er alla