söndag 25 juli 2010

För 2 År sedan!

För 2 år sen den här tiden hade jag börjat få lite värkar.
Vi hade precis kommit hem från akuten där vi hade varit med William eftersom han hade nässelutslag över precis hela kroppen.
När vi kom hem stog vi och pratade med några grannar och jag kände att det nog inte bara var förvärkar längre.
vid 23 började jag gå oftare på toa och det började trycka på och jag hade svårt att stå upp så Johan tyckte det var bäst att ringa efter pappa som skulle komma till William.
24 kom han hit och vi åkte in på en gång.
Vägen in till Västerås var hemsk och jag hade kraftiga värkar med bara någon minuts mellanrum.
In på förlossningen kom vi runt 01
och där gick det med en rasande fart allting.
Vår tjej hade bråttom till världen...straxt före 2 är hon född vår lilla tjej.
Vilken himla tur att jag lyssnade på Johan och åkte in när han ville och inte var envis den gången annars har hon kommit efter vägen :)
Imorgon blir det kalas hela dagen för då är det ingen vanlig dag för då fyller Ebbis 2 år!

<3


2 kommentarer:

Unknown sa...

Grattis gulle-Ebba på din 2-årsdag!
Vi ses om ett par timmar.
Kramar från Tuva-Li

Anonym sa...

Grattis till lilla Ebba på 2års dagen! =) Ha en toppendag! kramis!