söndag 18 juli 2010

Jobb!

Nu är mina 3 semesterveckor slut.
JAG FATTAR INGENTING, HUR KUNDE DEM GÅ SÅ SNABBT???
Men dem har varit härliga med mycket sol och många trevliga utflykter.
Vi hade det super i Jönköping( bilder kommer inom kort)
Vädret har ju varit helt fantastiskt om än liiiite för varmt emellanåt men man ska inte klaga.
Idag på eftermiddagen var vi till Tuva-Li på 2-årskalas :)
Det var supertrevligt.
Här nere ser ni kort på Ebba och Tuvis, då var dem inte så stora heller.
Tryck på länken och kika in på Yvonnes blogg.
Nu ska jag försöka sova så jag orkar med jobbet imorgon.



4 kommentarer:

Unknown sa...

Tack kära ni för i dag:-)
Kram kram

Unknown sa...

Oh, ha det bäst på jobbet...försök i allafall:-)

Mitt liv som 2-barnsmamma sa...

Tack vännen :)

Uttan sa...

Oj tiden går fort.....De är stora tjejer nu.

Puss & Kram!