söndag 23 augusti 2009

Busiga barn!

På förmiddagen hade jag meandiparty och Johan jobbade så barnens farmor var här.
När partyt var slut åkte jag hem och andades lite tills jag skulle på nästa ställe på eftermiddagen.
i dörren möttes jag av en arg William som inte alls tyckte att jag skulle komma hem för han skulle minnsan leka med farmor själv :)

Vi var ut en sväng, typ 10 min stog vi ut sen höl vi på att bli uppätna av myggen. Det är fruktansvärt mycket mygg här. Det var så tråkigt att få lova att gå in pga av dem.

William åkte lite sparkcykel.

och Ebba grejade med Williams radiostyrda bil.


Annars satt hon mest eftersom hon hade stora problem att gå i gummistövlar :)
Hon såg för kul ut.




Vi har Williams bilbarnstol i hallen och där har Ebba tyckt att det varit skönt att sitta.
Nu är det dags att gå och lägga sig tror jag.
Natti natt!






1 kommentar:

Uttan sa...

Vilka underbara bilder på Barnen.
De är såå fina!
Vi är hemma en sväng och sover,ja inte jag då som vanligt.....
Men nu ska jag testa en sväng igen få se hur det går!
Sköt om er.
Puss & Kram!