onsdag 12 augusti 2009

Det bidde inget...

Partyt blev inställt för det var för många avbokningar tyvärr.
Men då fick jag ju umgås med min kära familj istället.
Jag kommer ändå att va borta varenda kväll den här veckan förutom söndagen.
William var totalt svart i hela ansiktet+öronen när han kom hem ikväll. Han har ju vart och mekat i garaget med pappa.
"mamma jag haj bytit bjomsbelägg"
Han kan han den lilla gossen :)
Halvan verkar ha fått sparken här hemma för det var längesen han pratade om honom. Sist han sa nåt var när vi var i Danmark.
Halvan var nämligen hemma i huset och höll ställningarna och han verkar ha lyckats med sin uppgift för huset stog ju kvar :)

1 kommentar:

Unknown sa...

Nämen vad synd. Men så är det ibland. Jag har varit med om det när jag sålde T-ware...och jag kommer att vara med om det igen.
Bara att ta nya tag. Kram kram