lördag 17 oktober 2009

Douglas dop!




Vi är två coola killar mamma sa William när jag knäppte kort på han och Kevin.

¨
Här är det paketöppning...





Ebba och jag...





Snygg kille med slips...


William, Linnèa och Kevin...

Ebba blir kanske sångerska när hon blir stor. Hon höll micken och stog och sjöng.

Busiga syskon...





Det har varit en jättetrevlig dag tyvärr så har jag inga kort från kyrkan men jag skulle jag få av några som knäppte.
Nu inväntar jag Johan som var tvungen att åka upp till kontoret. När han kommit hem åker jag på tjejmiddag. Trevligt...

2 kommentarer:

Uttan sa...

Vilka underbara bilder!
Och så fina barnen är fina kläder och goa.
William vet verkligen hur man klär upp sig!
Så fin bild på Dej och Ebbis.
Hoppas Din kväll blir bra!
Puss & Kram!

Rosie sa...

Om dem är två coola killar måste vi vara två COOLA morsor :) Tack för att ni gjorde vårt dop till någonting underbart. Tack för att ni finns Kram