lördag 24 oktober 2009

Morfar-William dag...

William är med sin morfar idag. Pappa ringde och sa att nu är det minnsan dags med "morfar-william" tid.
Det är skönt att det händer ibland fast vi inte ska göra nåt speciellt jag och Johan.
Han hämtade honom imorse.
Nu ikväll när jag ringde hade dem varit på bio, nya disneyfilmen "Upp" och nu skulle dem köpa pizza och åka hem och ha lördagsmys.
Imorgon kommer han hem igen. Jag längtar...
Jag, Johan och Ebba var till Avesta en sväng. Jag köpte mig en ny vinterjacka mm
och eftermiddagen har spenderats i garaget.
Ebba har grejat hela tiden där uppe och var sååå lortig när vi åkte därifrån.
Det blev duschen på en gång när vi kom hem.
Ikväll ska jag och Johan äta lite gott och titta på en film jag hyrt, Johan Falk-gruppen för särskilda insatser heter den.

1 kommentar:

Uttan sa...

Så kul för William och Morfar också naturligtvis.
Lilla Ebbis hon e stor och duktig.

Ha nu en jätte trevlig kväll.
Vi ska mysa lite sen blir det tidig kväll.
Lars ska ju upp i natt.
Vi kan väl höras i morgon.
Mojmoj saknar er.

Klart jag ska baka till Johan;)


Puss & Kram!