fredag 30 oktober 2009

Fredagsmys!

Det ville William ha ikväll, när vi var på Ica och handlade sa han till mig och Johan är det lördag idag? nej sa vi i kör... Men mamma är det inte lite lördag...?
Ja va säger man, han fick köpa lite godis.
Jag vill ha myskväll och titta på tv, tända ljus och äta godis.
Så det har vi haft och gjort.
Annars då?
Jodå sådär måste jag säga. Jag känner av sprutan som vi fick igår, har huvudvärk,trötthet och jätteont i vänster arm där jag fick den :(
Men William och Johan känner inget iallafall så jag var väl extra känslig kanske?
På eftermiddagen har jag och barnen varit till Avesta och shoppat lite. Nya jeans till William, några t-shirts och 2 bodysar till Ebba.

3 kommentarer:

Uttan sa...

Jag läste nu att en Bloggerska hade fått ont i hela kroppen av sprutan.
Hoppas det inte blir värre.

Sköt om Er!
Och Tack för igår!
Puss & Kram!

Annika sa...

En bekant till oss fick ocks[ j'tteont i armen efter sprutan.Vad jobbigt! Men tur som sagt att William slapp i alla fall.

Ha en bra helg!

Unknown sa...

God morgon..det blir bara jag som kommer i dag.Lilltjejen får vara hemma och ta det lugnt. Ses halv 10. Kram