torsdag 5 november 2009

Bilprovning!

På eftermiddagen idag åkte jag och William till Fagersta för att besikta en bil åt Johan.
William tyckte det var sååå kul och gick efter besiktningsmannen och frågade vad han gjorde.
Bilen gick igenom iallafall så det var ju skönt.
När vi åkte hem sa William, -mamma jag tyckej Ebba ska åka med pappa till arlanda å du å jag åkej hem själva och gosaj, det voje väl mysigt mamma.
Han är för go, ville ha mig för sig själv :)
Efter det åkte vi upp till Johan och Ebba i garaget och fikade sen Lekte barnen lite och jag städade bilen, det var verkligen välbehövligt.
Idag har det snöat och jag tycker inte att det är superkul men det är väl ganska fint.

2 kommentarer:

Uttan sa...

Vad Ni har varit duktiga...
Lilla William han behöver verkligen mycket Mamma tid just nu tror jag.

Saknar er.
Puss & Kram!

Mitt liv som 2-barnsmamma sa...

Ja mamma det tror jag med faktiskt, vi saknar dig med mycket.
Puss å kram