måndag 30 november 2009

Helgen!



Det har varit en bra helg...Tjemiddagen i lördags var så trevlig med god mat och trevligt sällskap :)
I går morse fick jag mig en riktig sovmorgon och det var så skönt.
på eftermiddagen var vi upp till byn jag och barnen på julskyltning.
Det var mysigt. Vi hade sällskap av Agnetha och Janne.
William fick dansa rut granen med farmor så han var nöjd.









På kvällen kom Agnetha hit till barnen. Jag och Johan åkte till Avesta på bio.


Den sista Stieg Larsson filmen "luftslottet som sprängdes" Även den var superbra.
Se filmerna dem är så bra...
Imorse var det dagisdags och stressigt som vanligt. Jag tänkte vara lite effektiv och borsta tänderna på William medans Ebba åt upp den sista frukosten.
Gissa om jag fick en chock när jag möttes av det här...

Snygg friss Ebbis :)


Har inte jag jobb ändå så kan lilla Ebbis fixa det till mamma, Puh!!!


William och jag fick oss iallafall ett gott skratt och hon är ju go å glad iallafall...


Det var bara ner i duschen med henne...

3 kommentarer:

Uttan sa...

Men hon e ju för söt....
Men så kladdig.Hon e allt bra å busig det vart nog en liten test för att se hur ni skulle reagera.
William är så snäll mot sin lilla syster.Fina bilder.

Saknar er!
Puss & Kram!

Katta & Doriz sa...

Men gudars vilken underbar bild där de kramas!!!!
Jag har en del sådana bilder på mig och min bror. Det är idag mina favoritbilder. Syskonkärlek är något alldeles speciellt!

Nu ska jag vidare till Uttan och hälsa på. Tyvärr kan jag inte kommentera där. Är det så för dig med???

Mitt liv som 2-barnsmamma sa...

Katta: Ja visst är det härligt med syskonkärlek :)
För mig funkar det att kommentera på min mammas blogg.
Sköt om dig :)