tisdag 1 december 2009

Besvikelse!


För ett bra tag sen fick William en chokladkalender(med Blixten Mc queen), han har gått och suktat efter den väldigt länge och frågat många gånger om det inte är 1:a december snart så han kan få öppna kalendern.
Igår frågade han igen och jag sa att imorgon är det första december så då får du öppna. William gick och la sig med ett stort leende på läpparna.
-Imojjon mamma fåj jag öppna min julkalendej :)
Imorse efter frukosten skulle han öppna 1:a luckan...
Men det jävliga var att under den första luckan fanns det ingen choklad, gissa om han blev besviken. Stackarn, han som sett fram emot det så himla länge.
Men han fick ta nummer 2 istället.
Var det kanske mormor som tagit den??? ;) var du lite sugen mamma ;) nej då skojade bara...

3 kommentarer:

Uttan sa...

Usch!!!jag har tänkt på stackars lilla William hela dagen.....
T på Köplusten ska få höra detta för det kommer ju att fattas på Julafton.
Å visst var jag liiiiite sugen men jag tog aldrig någon jag loooovar!

Puss & Kram!

Tessan sa...

Hej brukar läsa din mysiga blogg.Ville bara såga att detta hände min dotter förra året men chokladen hade ramla ner och låg längst ner i kalendern .Hade alltså ramla ur sin grop där den ska ligga ,Bra förklaring..

Mitt liv som 2-barnsmamma sa...

Mamma:Jag tror dig...jag bara skojade :)

Tessan:Va roligt att du läser min blogg :)
Jaha så det kan gå till så med att den ramlar ner, vilket tok...vi får kolla om det finns någon längre ner ;)
Ha det bra.