lördag 26 december 2009

Julhelgen i bilder!

Julafton!
Vi firade jul hemma hos min syster med familj i år. Det var jättetrevligt.
Mamma, pappa, min faster, min kusin, och farmor var med också.

Tomten kom dit på ett lite annorlunda vis :)

Med skoter, renarna var hemma och vilade.


Många julklappar blev det :)












Min farmor och min pappa.




William fick en fyrhjuling, gissa om han blev glad.

Det var julafton det :)

juldagen kom Fredrik, Helenè och Elias hit.

Vi passade på att ta bilder på barnen tillsammans men William ville tyvärr inte vara med :(


Goa lilla Elias.
På eftermiddagen var vi hem till T & K där vi blev bjudna på mat av Agnetha och Janne.


Annandagen!
Har vi vart hos pappa och firat hans födelsedag och William fick åka sin fyrhjuling.



Han var jätteduktig att åka.

Ebba och Gustav busade lite.


En kanonhelg har det varit.
Tack alla nära och kära för trevligt sällskap, god mat och fina julklappar.

3 kommentarer:

Uttan sa...

Så underbara bilder......
Alla barn så fina.
William i silver jackan ...coolt.
Och Ebbis verkligen strålar på sista bilden.
Så vill jag passa på att säga Grattis till Johan som har namnsdag idag.( i min almanacka i alla fall)

Sköt om Er!
Puss & Kram!

Unknown sa...

Tackar för titten på alla fina bilder! Nu är julen över för i år och vi väntar på nyår...vi lär väl ses innan dess:-) Kramis

Elin sa...

härliga bilder! Nästa år vill jag oxå ha en tomte på skooter!! iår kom han i pickup.... hm... *s* gott nytt år till dig oxå!! kram kram