onsdag 9 december 2009

Julkonsert 20009 i Västerås!

Vilken dag och kväll vi hade igår, det var riktigt mysigt.
Vi åkte redan på förmiddagen till Västerås och gick och kikade i affärer, fikade och åt god mat.
På kvällen började konserten och den var super.
Vacker, ljuvlig musik blandat med humor.

Min söta mamma :)



Jag...

   

Måns Zelmerlöv...


Sanna Nielsen och Sonja Alden.


Shirley, Sanna och Sonja...







Vi satt på rad 3 så det var jättenära scenen :)


"jul jul" så vackert...




4 kommentarer:

Annika sa...

Åh vad lika ni är du och din mamma :)Vad mysigt ni verkar ha haft det!

Uttan sa...

Min älskade lilla "busa".....

Tack för en underbar dag i går...

Puss & Kram!!!!!

Annica sa...

=)
Ser ut som ni hade det underbart! =) Man blir lite avis! *ler* Får ta tag i det och göra ngt snart tror jag! =)

Tack! Ja han e en liten knubbis, så veck finns det gott om - men det hör ju till bebbemyset! =)

natti natti på dig med!

Annica sa...

Angående hur man får tag på photoshop... Egentligen är det en programvara man ska köpa, men hur H fixade det vet jag inte riktigt.. =S ;-P

Det finns att ladda ner på 30 testversion om du vill prova. Tror jag hittade det på www.downloads.com