fredag 18 december 2009

Johan grejar och fixar :)

Nu är min kära sambo hemma :)
Och dessutom är han nere i källaren och fixar med vattenpumpen.
Hoppas och ber att det kommer att funka så att vi får tillbaka vattnet det blir så j-vla drygt annars.
Måste berätta något ganska roligt som William sa idag. Jag skrattade nog en kvart efteråt.
Vi spelade lite dataspel (rally förstås) Jag svängde och han gasade. Vi körde på en strand och på sidan låg det några och solade.
William hade ju såklart full gas så jag råkade svänga ner i diket på stranden där dem som solade låg.
Tävlingsmänniska som man är så råkade jag väl säga men va fan går det inte och komma upp för vi kommer komma sist William.
Då sa William :)
-Men mamma det är bara för att du köj övej den däj kvinnan som liggej och solaj.
Gud va jag skrattade.
Den där kvinnan, hahaha! Det lät så himla kul.
Ikväll har vi varit på innebandylek (inndebandy) ;)
Dem är så söta och duktiga att spela.
Fast vi gjorde inga mål idag mamma, men det vaj joligt på inndebandyn.

4 kommentarer:

Uttan sa...

Ha ha ha ja han e för rolig tänk vad han kan uttrycka sig :o)
Kvinnan....

Hoppas det går bra för Mågen så han fixar så Ni får vatten.
Nu e det kallt brrrrr.

Puss & Kram!

Uttan sa...

Ja mitt barn Du får borsta tänderna i snö.Det finns ju hela backen full och Ni har ju varmt så det smälter fort.
Nej Då skämt åt sido hoppas det ordnar sig snart!

Puss & Kram!

Mitt liv som 2-barnsmamma sa...

Det hoppas jag med mamma, verkligen.
Puss å kram

Unknown sa...

Hallå..men stackare. Ni lär få komma och tvätta er hos oss här i byn:-)
Hoppas verkligen att ni fått er lite vatten vid det här laget. Oh, sen W - han är väl för go. Höres senare i dag..ska till Avesta en tur nu och sen ska Tuvis sova i Fagersta.
Kramis