måndag 7 december 2009

En bra dag!

Har varit på lagunen och haft lite egotid på förmiddagen och färgat fransar+brynen :)
På eftermiddagen var jag och William till Byns cafè och fikade och efter det var det musiklek för hans del.

När William kom hem från dagis idag hade han något bakom ryggen och visade stolt upp den här tomten som han gjort där :)

Den är ju hur söt somhelst. Jag blev alldeles varm i hjärtat. Vilken go och duktig pojke vi har :)
Han var riktigt stolt också.

Imorgon tar jag med mamma på en heldag.
Vi ska åka till Västerås, umgås och äta något gott och kanske blir det lite shopping också.

På kvällen ska vi till Västerås konserthus och lyssna på en julkonsert med Sanna Nielsen, Shirley Clamp, Sonja Alden och Måns Zelmerlöv.
Det ser jag verkligen fram emot.

3 kommentarer:

Uttan sa...

Jag ser också fram emot i morgon.

Lilla William världens finaste Tomte har han gjort.

Puss & Kram!

Unknown sa...

Ha så jättekul båda 2!!!! Kramis

Annica sa...

Hej! Tack för kommentaren!!
Hade ni det kul igår?
Du är så duktig på att unna dig saker såsom hårklipp, färgning osv! Jag pratade juh på att göra sådant innan Oskar föddes, men jag klippte och färgade i Juli - men inte sjutton har jag tagit mig iväg igen! Puh!
Jättefin tomte W gjort!!! Gullis!
Hoppas ni får en bra dag! kram kram!