torsdag 25 februari 2010

Dagen har varit bra.
Barnen har varit på dagis å jag har städat hela huset. Vi har även möblerat om lite i barnens rum.
Ebba är ju så knölig på nätterna så vi tänkte att vi ska prova att flytta sängen?
Johan och jag håller på att få ett bryt på henne.
På onsdag börjar allvaret, tiden som mammaledig är förbi och jag ska gå tillbaka och jobba.
Det ska bli riktigt, riktigt kul att få komma igång igen faktiskt jag har inte nå ågren alls.
William är också jättenöjd.
Då fåj ja va på dagis ända tills 5 och äta fjukost och mellanmål.
Tur att han tycker om dagis :)

3 kommentarer:

Uttan sa...

Bra jobbat...så skönt att ha nystädat.
Hoppas Ebbis kan sova bättre nu.


Puss & Kram!

Unknown sa...

Trevlig helg! Här strulas det oxå emellanåt så jag känner igen det där. Lite lugnare nu faktiskt...kom ihåg att Tuvis var väldigt strulig när hon började på dagis. Många nya intryck. Kramis Y

michan sa...

hej hittade din blogg precis nu idag kommer tillbaka fler gånger
Mvh michaela