söndag 21 februari 2010

Kanske att det värsta är över???

Ja ni här hemma har det varit värsta sjukstugan kan man säga :(
Men jag börjar med barnakuten som vi var på i Torsdags med William.
Dem kollade benet, röntgade det från bäckenet och ner och dem tog även prover men dem visade ingenting och röntgen såg bra ut?
Dem sa att det kanske kunde vara "höftsnuva" som barn kan få när dem varit förkylda.
Han kunde iallafall gå lite på benet mot kvällen så det var ju skönt.
Vi ska in i veckan som kommer och ta mer prover i Västerås.
Halv 1 på natten kom vi hem och runt 2 började jag spy och allt som hör därtill (Ni vet)
På förmiddagen nästa dag hade jag spytt klart men då kom ju förstås migränen som ett brev på posten :(
Så jag har varit däckad och legat i sängen i nästan 3 dygn.
Jag har knappt varit uppe sen i torsdags natt.
På fredag natt började Johan också (så det bidde inget rally för hans del) och lilla Ebba igen
Och igår kväll var det Williams tur. Fast han kräktes bara en gång som tur var.
Hoppas, hoppas, hoppas nu att det här är över.
Tur det finns handsprit mm.

2 kommentarer:

Annika sa...

åh vad värdelöst för er! Hoppas ni piggar på er nu!

Unknown sa...

Stackars stackars er...jag har inte spytt sen i natt men gått och hållit igen hela dagen...totalt iallamående hela dagen.Timmy har varit jättesjuk i dag...Tuvis var sjuk fr-lördag fm.
Bara Jari kvar - undrar just om han kan klara sig???? Ha det bäst. kram