tisdag 23 februari 2010

Mamma/William tid!

Idag har jag och William umgåtts helt själva hela dagen.
Ebba har varit på dagis, lekt och sen umgåtts med sin pappa.
Vi började vår dag med att skjutsa Ebba och sen åkte vi till Västerås där William tog blodprov på barnmottagningen.
 Jag måste bara säga att dem är så bra där vet precis hur man ska göra och lirka.
Det gick iallafall bättre än jag trodde. William avskyr verkligen allt vad sprutor och stick heter men det är tur att det är snabbt gjort.
Efter det vart det ju såklart ett besök på Mc Donalds på begäran av William.
Han är så go, han satt där och åt och tittade på mig och sa. Åh va vi har mysigt mamma, det äj skönt å va själva.
När maten var avklarad åkte vi till Avesta badhus där vi spenderade eftermiddagen.
Vi har haft en jättemysig dag :)
<3

2 kommentarer:

Uttan sa...

Jag blir varm i hjärtat.
Ni är verkligen goa med Era barn.
Tänk.....Du med William och Ebba med sin Pappa.

Puss & Kram!

Mitt liv som 2-barnsmamma sa...

Tack mamma :) <3