fredag 12 februari 2010

Gräsänka!

Klockan 3 imorse gick Johan upp.
Han och några kompisar är nu på Svenska Rally och står väl förmodligen mitt i skogen någonstanns i Svergiet och tittar när Sebastian Loeb och grabbarna svischar förbi.
Själv så sitter jag här i Högfors å det är inte illa det heller.
Ebba har idag gått sista inskolningsdagen och ska gå 15 timmar nästa vecka samma tider som William.
Hon älskar dagis och springer glatt ut i hallen på morgonen och sätter på sig kläderna när man säger att vi ska åka.
På förmiddagen har vi hunnit med mycket.
Inskolning och under tiden var jag och William och fikade (Det är inte ofta man får fika 2 gånger samma vecka)
Efter dagis så var vi på Bvc och tagit dos nummer 2 av influensavaccinet.
William kunde andas ut för han var ju färdigvaccinerad redan men var med och höll lillasyster i handen och valde klistermärke åt henne.
En vovve ska det va på föj det tyckej hon om, Söt!
Ebba kikar lite på datorn, "Pippi Långstrump"

Ibland är barnen lite extra goa och här nedan kommer några såna bilder där dem visar sig från sin bästa sida :)




När jag kom in i vardagsrummet hittade jag dem kurandes under filten i soffan, Mys!
Mina Älskade barn!
<3

1 kommentar:

Uttan sa...

Å så fina bilder...världens goa barn och inte vilka barn som helst.Tänk att Jag har turen att få vara Mormor till Dem....Jag är en mycket stolt Mormor och Jag älskar dem sååå mycké!!!!

Puss & Kram!