tisdag 16 februari 2010

Johans leksak!

Johan har fått återfall och köpt en ny rallybil eftersom han aldrig hinner skruva ihop den han har.
Kul för honom men oroligt för mig, han ska åka tävling på lördag och jag har redan börjat få ont i magen och en viss oroskänsla.
Är så rädd att det ska hända nåt.
En till som sken som en sol när han fick reda på att pappa köpt en rallybil var ju såklart William. Men lilla Ebba är inte så dålig hon heller.
 När vi är i garaget hänger hon gärna vid den och säger "biiiil" och pekar.
Jag får ta en valium på Lördag, bita ihop och hålla färgen :)
Vore inte det här lite mer lämpligt :) då vet jag iallafall var jag har honom ;)
Imorgon är barnen lediga från dagis och jag vet inte vad som händer då???
Men på kvällen ska jag ut på lokal med Yvonne :)

Inga kommentarer: