söndag 7 mars 2010

6-årskalas!

Idag på eftermiddagen har jag och barnen varit till Linnèa och firat hennes 6-års dag.
Mosters gullunge fyller den 13:e mars :)
Hon fick många fina presenter.
Av oss fick hon en prinsessklocka med matchande halsband, en Hanna Montana docka, örhängen+ring och några pollypocketgrejer.
William fastnade vid rallyspelet, Konstigt va? ;)
Min syster hade gjort så fina tårtor åt henne.
Blåsa ut ljusen måste man ju göra.
Efter fikat ville William och Linnèa gå ut.
Jag hade ju såklart inte med hans överdragsbyxor så han fick låna Neas rosa.
Visst är han söt.
Ebba var sugen att prova Linnèas fina saker :)
Spex på hög nivå...
Sen har det ju varit Vasaloppet också, pappa har åkt och körde i mål på tiden 6 timmar och 41 minuter.
Placering 3808.
Bra Jobbat pappsen!
När jag talade om för William att morfar gått i mål så kom det här lilla samtalet upp.
William: Mamma vann mojfaj?
Jag: nej
William:Det handlaj ju om att ha kul mamma inte vinna.
Gulligt eller hur, han är så go och klok min fina pojke :)
Den här veckan jobbar jag tis,tors, fre
Så det innebär ledig dag imorgon, vad vi hittar på då vet jag inte. Men kan tänka mig att det står städ+tvätt på schemat.


1 kommentar:

Uttan sa...

Så underbara bilder...så kul att få se synd att jag inte orkade vara med Er i dag.

Puss & Kram!