tisdag 2 mars 2010

Sista dagen!

Idag är den sista dagen på mammaledigheten, imorgon börjar allvaret med stressiga dagar (jobb+dagis)
Just nu springer jag mest runt och irrar och funderar på allt som ska med till dagis och kläder till barnen.
Kl:7 imorgon bitti ska dem va på dagis, får se om jag kan hålla tiden?
Idag har vi hälsat på våra goa vänner Yvonne och Tuva-Li å det var så trevligt att se dem :)
Gå in och kika på Yvonnes blogg så får ni se bilder på go-ungarna :)
Ikväll har jag varit på en sminkkväll hos Karin.
Det var produkter från Mary Kay
Det verkar vara jättebra produkter vi fick tvätta,smörja mm från grunden och det var kul.
Imorgon efter jobbet ska jag till Västerås och vara modell för en dag.
Spännande!
Det är Johans brors fru, Helenè som anmält mig.
Det är kostnadsfritt. Man blir sminkad, stylad och fotograferad sen får man välja själv om man vill köpa bilderna eller inte.
En riktigt spännande dag har jag framför mig imorgon.
MEN det vi siktar på nu är att inte försova sig imorgon, få med allt (+barnen ) och komma till dagis och jobbet i tid.
Kommer jag att kunna somna ikväll?
 Tveksamt? Är sååå uppe i varv :)


2 kommentarer:

Uttan sa...

Spännande..
Men det kommer att gå så bja....och William får äntligen äta fjukost och mellanmål på dagis ;o)

Puss & Kram!

Uttan sa...

Å vad Jag är nyfiken hur Du hade det i kväll.....

Och så har Jag en utmaning till Dej på Min sida ;o)

Puss & Kram!