tisdag 9 mars 2010

Trötter!

04.20 ringde klockan imorse så det är inte annat än att man känner sig lite trött ikväll.
Det var också 2 trötta barn som blev väckta imorse 05.20
Ebba hade inte alls någon lust att vakna och vände sig om.
William däremot kom upp straxt efter.
Jobbet flyter på och jag börjar komma in i rutinerna igen så smått men lite snurrigt är det fortfarande.
Det var iallafall 2 glada barn jag kom och hämtade jag hörde utifrån hur Ebba ropade "mamma" sen kom hon springandes emot mig när jag kom.
Ibland har man dagar då man är lite extra stolt över sina barn och idag är just en sån dag.
2 superduktiga barn som gick upp tidigt imorse utan gnäll, så duktiga när jag släppte av dem vid dagis, så duktiga när jag hämtade dem och så duktiga ikväll :)
Älskade, älskade barn!

1 kommentar:

Uttan sa...

Så skönt att höra,,,,skulle ringa i kväll men L lade sig tidigt så Jag ville vara lite tyst.
Men Vi kan höras i morgon.

Puss & Kram!