söndag 7 mars 2010

Musikal!

I lördags var jag på musikal i Stockholm.
Jag och min faster hade bestämt oss för att hitta på något så då blev det Hairspray-musikalen.
(gå in och läs om den på http://www.hairspraythemusical.se/)
              Vi åkte med Petterssons buss.
Det var så trevligt och musikalen var helt fantastisk det bästa jag sett ur musikalväg :)
Rolf Lassgård var med och han spelade kvinna och gjorde en fantastisk roll, sååå rolig.
Jag önskar alla kunde få se den för man blev så lycklig av den.
Efter den fick vi 3-rättersmiddag och det blev även 1 glas vin ;)
På hemvägen hoppade vi av i Fagersta vid bruks, där blev det några Bacardi Breezer och en hel del dansande :)
Tack för en supertrevlig dag Lena :)


1 kommentar:

Uttan sa...

Men Oj fortsatte Ni festandet också...i Fagersta, ja det var väl lika bra när Ni ändå var på G.
Hoppas Ni haft en trevlig eftermiddag i dag hos Anna.

Natt i Natt vi höres i morgon!
Puss & Kram!