lördag 13 mars 2010

VAB!

Igår var jag hemma från jobbet för Ebba är sjuk.
Hon är förkyld, hostar och har 40,3 i feber stackarn.
Feber idag vet ja inte men hon är inte alls lika varm så jag hoppas det vänt.
Ebba ville helst sitte i knät hela dagen igår men när hon fick alvedon så blev hon lite piggare och jag kunde lämna henne en stund och då passade jag på att pyssla lite med William.
Vi gjorde gipsfigurer som han målade sen.



När det vart koncentration åkte tungan ut :)



2 klara gipsfigurer.

Idag håller vi tummarna för Johan som åker rally ända uppe i Lima.


2 kommentarer:

Unknown sa...

Jari förstod nästan att Ebba blivit sjuk när jag inte såg henne i går och han hade mött en något loj Ebba i torsdags. Hoppas hon piggar på sig. Lycka till önskar vi Johan...eller han har väl åkt färdigt redan kanske. Ha det..kram

Uttan sa...

Världens bästa William han e så duktig.
Vilka fina gipsfigurer det blev.

Längtar efter Ebbis o William så det gör ont i hjärtat...

Puss & Kram!