lördag 11 juli 2009

Homeparty!

Allt tänk på det här roliga började för några dagar sen när jag hade kontakt med en god vän till mig.
Ramona är säljare för meandi och hon berättade att hon ska sluta sälja och frågade om jag ville ta över. Jag som verkligen älskar kläderna och handlat mycket till barnen blev jätteglad att hon frågade och lite sugen blev jag ju.
Så jag funderade över natten och diskuterade med Johan och vi bestämde oss för att jag skulle börja sälja :)
På dan idag ringde mitt samtal.
Jag hade möte i telefonen med en säljcoach på meandi. I över en timme pratade vi och hon var nöjd med mig och hälsade mig välkommen som säljare.
Jag är såååå glad :)
Det ska bli så kul att få åka ut i hemmen och visa kläderna och träffa nya människor.
Ni som läser min blogg och vill ha ett party kan ta kontakt med mig.
Den 10 augusti släpps höstkollektionen så då kör jag igång :)
Spännande.
=)

3 kommentarer:

Uttan sa...

Så kul!
Grattis!!!!
Det kommer Du fixa galant!
Puss & Kram!

Pernilla sa...

vad kul!!
lycka till!!

Mitt liv som 2-barnsmamma sa...

Tack så mycket :)