lördag 4 juli 2009

Kompiseftermiddag!

Johan och William har varit borta hela dagen på rally i Nyköping. Dem kommer hem om en timme.
Jag och Ebba har vart till Avesta och shoppat på förmiddagen.
Jag shoppade lite kläder till mig själv, lite mat och några presenter.
På eftermiddagen fick vi främmande av Yvonne och Tuva-Li.

Tuva-Li softade i Williams fåtölj, hon tyckte den var jättemysig.

Goa Tuvis!

Goa Ebba!


Det är så kul att titta på dem för dem leker verkligen med varandra nu, pratar på sitt språk och hjäls åt.





Här busar Yvonne med dem och dem gör efter.


Busan!






2 kommentarer:

Unknown sa...

Våra finaste....tack för idag. Skönt att de är hemma igen. Tuvis sover sen en timme tillbaka. Jag håller på att göra glass i glassmaskinen jag inte rört på sisådär 10 år...Kram kram

Uttan sa...

Vilka fina bilder på bästisarna!!!
Goa glada barn...
Bra att grabbarna är hemma igen!
Ha en bra kväll.
L sover och jag är inte så trött nu när jag får sova får blogga mej trött.
Puss & Kram!