torsdag 2 juli 2009

William har sommarlov!


Idag var William så frisk att han kunde gå till dagis.
Han var på "igelkotten"(stora avdelningen)det var spännande både för honom och mig.
Johan hämtade honom på eftermiddagen och william sa till honom,
"-pappa glöm inte att du ska gå in på igelkotten när du hämtar mig, och då vill jag åka i audin med dig"
Han är duktig. Han hade med sig några presenter till sina fröknar, varsin ängel. Dem blev så glada.
På förmiddagen hade jag främmande av I med sonen, vi fikade och pratade.

På eftermiddagen åkte vi till Norberg och hälsade på Tuva-Li och Yvonne.

Supertrevligt som vanligt.

Ebba kände lite på gräset i stan.

och fick även prova på att bada i deras pool. Hon var inte överförtjust, ganska rädd tror jag. Men avsvalkad blev hon.


Nu ikväll somnade barnen före 19 William började tjata redan vid 18 för han var så trött, så det är ganska skönt och lugnt här hemma nu .




2 kommentarer:

annica sa...

=)tackis!

Ja, Albin har pratat om en Busiga bebben bok i pop-up variant som de läst på dagis - kanske den då? Det var relevant och roligt på samma gång, så jag tror att det blir en liten förberedelse iallafall på vad som komma skall. =)

Åh, förstår att det var härligt vid poolen - rinner bort både utomhus och inomhus i denna värmen!

ta hand om er! kram kram

Unknown sa...

Tack för att ni muntrade upp vår dag! Ses snart igen. kramis