tisdag 21 juli 2009

Nisses!

Idag på eftermiddagen åkte jag iväg upp till Yvonne helt solo. Johan var hemma och tog hand om barnen.
Vi började vår lilla utflykt på Nisses i Smedjebacken där det blev några grejer inhandlade, 2 lampskärmar bla.
Efter det åkte vi igenom skogen ner till Säter där vi tog en fika och kikade lite på stan. Jag passade även på att besöka Expert och tog kort till mitt körkort som ska förnyas eftersom jag haft det i 10 år nu.
Efter det åkte vi hem till våra familjer igen som hade längtat lite efter mamma :)
Johan är i garaget ikväll så jag får klara mig själv ett tag. Barnen somnade straxt före 19 så nu har man lite egentid igen.
Tack för en tevlig eftermiddag Yvonne :)

2 kommentarer:

Uttan sa...

God morgon!
I dag åker vi till Sundborn hela högen....Ringer dej för jag vill höra lite vad Lillla Ebbis önskar sig i present.
Sköt om er.
Puss & Kram!

annica sa...

=) hehe, ja du nämnde det =) mindre trevlig känsla..hihi!

Oj- ja man måste förnya körkort och grejer. Det är vuxenpoäng det! =)

Hoppas ni får en bra dag! Hälsa systeryster om ni hörs vid! Jag har varit dålig på att lyfta luren på sistone.. =(