måndag 6 juli 2009

Skinnskatteberg tur och retur!

Idag har jag, barnen och mamma vart till min syster och Linnèa. William fick vara kvar där och leka och även sova över tills imorgon.
Gissa om han var glad :)
-mamma du kan hämta mig på lördag sa han, haha
Nej då skulle jag längta ihjäl mig. Men det är superkul för honom att sova där och få leka med Linnèa. Dem leker jättebra tillsammans å ju äldre dem blir desto bättre går det.
När vi skulle åka sa William
- mamma jag kommer sakna er!
När vi åkte därifrån åkte jag, mamma och Ebba vägen förbi Ebba Brahes lusthus som ligger i Bockhammar utanför skinnskatteberg. Det är himla fint där. Sen åkte vi hem och tog vägen förbi Elsa Anderssons konditori i Norberg och köpte varsin mandelring, sen blev det kaffe till det hemma.
På Elsas hade dem mycket att göra, gud va folk det var. Det är populärt.

1 kommentar:

Uttan sa...

Tack så mycket för i dag det var verkligen vad jag behövde....
Vi får göra mer utflykter...
Sov Gott!
Puss & Kram!