torsdag 23 juli 2009

Lite fix här hemma!

På eftermiddagen har jag bakat lite igen, till Ebbas 1-års kalas.

Kokosrutor.

Ebba tyckte att jag skulle ta upp henne, hon har mest gnällt på eftermiddagen och velat vara hos mig hela tiden.
Det var en mycket glad pojke som kom hem från morfar ikväll. Han har haft det jättekul.
Nu ikväll har jag och Johan grejat lite här hemma, jag har pekat och johan har borrat å skruvat.
Det var min nya hylla och fotoram från "Perfekt home" som äntligen kom upp på väggen.

Ramen har två hjärtan och där har jag satt ultraljudsbilderna på barnen :)På varje sida av hjärtarna har jag satt första bokstaven i barnens namn.

Här är Ebbas sida. Ett E och en rosa ljuslykta.

Här är Williams sida med ett W och en blå ljuslykta.

Och så här bra blev det.
Jag är sååå nöjd, det blev tom bättre än jag fantiserat om :)

Kul att ultraljudsbilderna kom fram också, annars har dem bara legat löst i barnens album.

3 kommentarer:

Uttan sa...

Så kanon bra det blev!!!!
Jätte gulligt!
Puss & Kram!!!!

Unknown sa...

Jamen så fint!
Du är en riktig inredare du!
Själv sitter jag här kl 3 på natten och mår shit...Jari mår inte heller helt okej. Hur ska detta sluta?
Kramen

Elin sa...

Vad fint det blev med ramen och bokstäverna!! jättefint! det är kul när man får någon bra idé och så blir det så himla bra!!!! trevlig helg! kram kram