fredag 12 juni 2009

Bilprovning och Gammelfarmoreftermiddag!

Ja idag har William varit ledig från dagis. På förmiddagen tog jag och Johan tag i hans rum och rensade lite igen. Slängde och sorterade.
Efter lunch åkte jag och barnen till Fagersta och besiktade bilen och den gick igenom utan problem.
William tyckte det var jättespännande. Han frågade hela tiden vad besiktningsmannen gjorde å det var inte helt lätt att svara på alla frågor å när jag svarade så sa han varför då å så höll vi på hela tiden :)
När vi besiktat bilen var vi och hämtade min farmor som behövde köpa lite nya kläder så vi var till Storstilat i Hökmora. Hon har verkligen kläder för alla. Runda som smala,unga som äldre.
Sen bar det av till Norberg igen å där blev vi bjudna på Elsa Anderssons konditori.
Supergott tyckte både jag,Ebba,William och gammelfarmor :)
Sen var den här dagen till ända också. Det går undan!
Nej nu ska jag snart titta på "Berg flyttar in"
Trevlig kväll på er!

1 kommentar:

annica sa...

hehe! hundra frågor och svar! =) roligt för det mesta ialla fall - bara det inte är en själv och man är superstressad på dåligt humör ;-)

Trevlig helg!
kram kram!