söndag 7 juni 2009

Bloggtorka!

Helgen har varit bra men gått med en rasande fart. Vi har mest varit hemma allihop vilket inte hör till vanligheterna.
Idag har vi grejat här hemma med lite allt möjligt.
Jag och William var upp till byn med 2 filmer som jag lånade igår. Mamma mu och kråkan till William, gulig film och William tyckte den var bra.
Till mig och Johan hyrde jag Patrik 1,5 som var sådär. Den var rolig och charmig men lite småseg men klart sevärd. William var så söt när jag skulle åka för då ville han följa med mig så han sa. Pappa och Ebba kan va hemma så åker du å jag mamma :) så då fick han och jag lite egentid.
När vi lämnat tillbaka filmerna åkte vi till min faster och hälsade på. Sen åkte vi hemåt igen och grillade lite.
Nu är det kväller igen och dags att gå och sova. Imorgon är det dagis igen för William.
Natti natt!

Inga kommentarer: