lördag 27 juni 2009

Förmiddagshandling!

Nu på förmiddagen åkte hela familjen till Avesta för att handla lite dricka(inför kvällen) och mat. Ebba hade helt slut på blöjor så vi fick lov att ta en uttav storebrors gamla som var något för stora men det gick ju bra det med :)
Ikväll är vi hembjudna till Jarri och Yvonne på mat, ska bli supertrevligt.
Jag tänkte att jag skulle dricka några cider, jag vet inte när jag drack senast?
Barnen ska sova hos min pappa och Bitte. Det blir premiär för Ebba att sova borta får se hur det kommer att gå, lite nervös är man ju.
Det ska bli skönt att få sova ut imorgon bitti och även få sova utan barn i sängen.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Ses snart. Vi håller på att stöka lite i köket och ska snart duscha.
Timmy och Alvin har sovit i typ 3 timmar...men då är barnvakten piggelin ikväll iallafall :-)
Kram kram

annica sa...

Spännande! Men det kommer nog att gå bra ska du se! Men jag vet hur nojig man är, även om de inte sover över utan bara är borta hemifrån ibland =) Njut det du kan nu och ta en drink gör mig med! =) hihi!