fredag 26 juni 2009

Vi fick främmande på eftermiddagen!

Idag blir Ebba 11 månader!
Vi närmar oss 1-årsdagen med stormsteg.
På eftermiddagen hade vi turen att få främmande av Yvonne och Tuva-Li, supertrevligt som vanligt.
Vi började med glass och kaffe inomhus och sen gick vi ut och barnen lekte för fullt med den lilla stugan barnen har.

Lilla Tuvis på framfart.
Hon kommer raskt frammåt och är så duktig att gå.
Men Ebba är inte sen efter fast hon kryper.

William var med å busade med tjejerna.
"kom nu tjejer så går vi in" ropade han till dem.
Ebba blev lämnad utanför stugan.

Jag mår bättre idag iallafall, har inte lika ont i kroppen och är inte lika snorig heller.
Skönt.
Johan jobbar ikväll med så jag får titta på tv själv ikväll igen.

2 kommentarer:

Uttan sa...

Så fina bilder.....
Skönt att Du mår bättre.
Jag har feber i dag igen:( och hostar....
L jobbar också i kväll typiskt att jag skulle var sjuk annars hade ju jag kunna komma till er.
Skulle träffa A i dag på skogen och vi skulle fika men det gick inte heller.
Ja ja inget att göra åt.
Skönt att se att barnen e pigga och kan vara ute i solen.
Sköt om er!
Puss & Kram!

Unknown sa...

1000 tack för idag. Här stressar vi för fullt så mitt blogginlägg lär vänta tills i natt...Ha en trevlig kväll i din ensamhet. kram