måndag 8 juni 2009

Johans huvudvärk!

Nu är den här dagen snart slut också, tiden går fort när man har roligt ;)
Jag och Ebba var till Karlberg en sväng där vi träffade på lite barn och mammor, bla Yvonne, Tuva-li, Ina och Erik.
Det var kul att träffas men det var lite småkallt. Solen är framme men det är liksom ingen riktig värme.
När vi hämtat William på dagis åkte vi till kiosken och köpte med oss glass till Johan som var uppe i garaget och mekade. Johan hade en fruktansvärd huvudvärk och alvedonen var slut så jag gav honom en uttav mina migräntabletter. Vi skojade och sa att han skulle ringa om han behövde skjuts hem ifall han skulle bli trött av medecinen.
Vi åkte hem och efter en halvtimme kom stackars Johan hem vit som ett lakan och vinglade runt. Jag mår så j-vla dåligt jag har spytt, jag känner mig avdomnad, har hjärtklappning och allt snurrar. Det blev sängen nästa.
Men som tur var så gick det snabbt över efter lite vila var han som folk igen och huvudvärken var borta.
Stackarn!
Våra gullungar!


En liten Busa!

4 kommentarer:

Uttan sa...

Men stackarn....tur att det vänt.Han kanske inte tål de där pillerna!!!!
Ringer inte för du kanske ser på City Akuten!
Lars jobbar och sover i morgon men jag ringer i morgobitti från mobilen.
Underbara bilder på barnen jag längtar efter er.
Puss & Kram!

Unknown sa...

Stackars Johan...tur att det oftast hjälper att sova en stund.
Kul att se er idag. Hämtar Alvin på dagis på onsdag halv 1...är det fint väder går vi till Karlberg...regnar det går vi hem.
Kramis

Rosie sa...

Jag garvar ihjäl mig.. Precis så där blir jag oxå fy bubblan. Fattar inte hur man kan knarka ;) .
Men att han körde hem han skulle ju ringt dig. Nu har väskan kommit o den är skitcool fulsnygg liksom. Kan inte bestämma mig. Men verkar praktisk. Kram

annica sa...

Fina bilder! =)