torsdag 25 juni 2009

Nu är William en igelkott!


From måndag så börjar William på den stora avdelningen. Jag, Ebba och han flyttade över dem sista sakerna nu från "snigeln" som han gick på till "igelkotten". Det känns lite vemodigt.
Jag grät en skvätt när jag kramade fröknarna hejdå dem har varit helt underbart bra.
William tycker det ska bli hur kul som helst så det är tur det.
Annars då?
Ja det hade kunnat vara bättre faktiskt.
Jag är förkyld och har ont i kroppen och hankar mig fram på Ipren. Tur det finns medecin ibland.
Johan jobbar ikväll så jag har läggningen själv men det ska gå bra. Tur att dem är duktiga på kvällarna, ja iallafall William det är lite knöligare med Ebba.

4 kommentarer:

Pernilla sa...

oj vad han har blivit stor nu.
Tycker inte det var länge sen han började på snigeln. :-)
Kan tänka mig att det är malligt att börja på stora avdelning, nu går det fort, tycker inte det var länge sen Linus började på stora avdelningen på sitt dagis och nu ska han börja första klass till hösten.

Kram på er!

Unknown sa...

Stora grabben!!!
Nu får du skynda dig att friskna till...kanske det är en whiskey du behöver så du piggnar till :-)
Tuvis sover, Jari är ute och äter med jobbet men kör idag...jag ska fixa mat åt oss andra. I morgon blir det lugnet självt här hemma. Så skönt...kramis

Unknown sa...

Kom på...fixade mitt körkortsfoto i dag...199 kr på Expert...var enda stället i Avesta som tog foton. Ivägskickat och klart nu.

Uttan sa...

Mormors lilla Willman!!!!
Kan tänka mej hur det känndes för dej.
Det är verkligen lite jobbigt när man vet hur det har varit och inte vet hur det blir!
Men han e så duktig så det kommer säkert att gå bra.
Här är det hostigt men bättre än i går iallafall!
Sköt om er!
Puss & Kram!