onsdag 3 juni 2009

Fri dagisdag!

Idag är William ledig från dagis så vi slipper jäkta nu på morgonen, skönt. Jag ska baka på förmiddagen tänkte jag å jag kan tänka mig att jag kommer att få hjälp av William.
Anledningen till bakningen är att jag ska til jobbet och hälsa på mina arbetskamrater, det var ett tag sen nu så det ska bli jättekul. Men vad ska jag baka?
William ska vara hos mormor medans jag och Ebba är till jobbet.
Han ville inte följa med och hälsa på tanterna sa han :) Jag är ju lite blyg för dem mamma.

Igår var vi på utvecklingssamtal på dagis och Williams fröken berättade att han var duktig på dagis och då blir man glad och stolt.
Hon berättade även att han ska flytta över till den stora avdelningen nu i höst, det känns lite blandat. Min lilla pojke har blivit så stor. Men för honom kommer det inte bli några problem iallafall.

2 kommentarer:

Unknown sa...

Kramar pa er darhemma.....

annica sa...

Vad go då!!! =) Roligt med de spontana kommentarerna! =)

kram kram!