torsdag 11 juni 2009

William

Han är för rolig. Igår när jag gjorde iordning mig inför middagen på Porten med min vänner så hade jag dagen till ära satt på mig en klänning med tajts till( som jag inte hade på mig sen, jag kan nämligen aldrig bestämma mig vad jag ska ha på mig).
William sa : men mamma va fin du är, och vilka fina långkalsonger du har. Jag höll på att skratta ihjäl mig.
När jag satt på toan imorse knackade han på dörren och sa :
Skynda dig mamma, Halvan måste kissa. (hans påhittade vän som alltid är med, som han fått efter böckerna om Halvan)
Ibland är jag ganska trött på halvan mig men det är ju gulligt också att höra på alla hans historier och dem har ju kul ihop :)

4 kommentarer:

Uttan sa...

Ja han är så rolig!!!
Långkalsomger,kan tänka mej att Du inte tog det....
Och Mina glasögon Måste vara hos er!!!! jag hittar dom inte.
Ett svart fordral!!!!
Ha en bra kväll!
Puss & Kram!

Mitt liv som 2-barnsmamma sa...

Mamma; Jag ska leta efter dem.
Puss å kram

Unknown sa...

Jag tycker att du ska ta de där långkalsongerna nästa gång...du måste ju använda det du köpt..är nog så fint så. Kram

annica sa...

hahaha! vilken goding!!!