måndag 15 juni 2009

Storhandling!

Fy va trökigt det är med storhandling men nödvändigt. På eftermiddagen var vi till Coop i Avesta och handlade jag fick med mig Johan också å det var skönt.
Jag kör med självscannig där och tyvärr blev det avstämning i kassorna idag. Jättekul när man hade hela vagnen full med kassar och varor. Vi hade iallafall skött oss och inte snattat nåt :)
Efter handlingen åkte vi till dalahästen och fikade.
Imorgon ska William till dagis å jag och Ebba ska till Yvonne och Tuva-li det ska bli kul.
Natti natt!

2 kommentarer:

Uttan sa...

Ja det är väl första gången det blir avstämmning eller?
Men nu är det handlat och klart och vilken tur Johan var med tänk om du stått där med två barn och avstämmning själv...hjälp!!!
God Natt vi hörs i morgon!!
Kram!

Vardagens guldkorn sa...

Kul att du vill vara med i min utlottning! Lycka till!
Kram Linda