onsdag 27 maj 2009

Ebba 10 månader 26/6!

Jag skulle skrivit igår men mådde inte så bra så det får bli idag istället.
Igår blev Ebba 10 månader!
och det firade vi med att vara på Öppis medans William var på dagis. Det var lagom med barn där igår och Ebba lekte för fullt.
Efteråt åkte jag, Ebba, Yvonne och Tuva-Li till Storkiosken och köpte varsin sallad och åkte hem till Yvonne och åt den. Ebba somnade i bilen och jag tänkte att Ebba skulle fortsätta sova i vagnen som hon alltid gör annars men icke sa nicke, hennes klarblå ögon var superstora där i vagnen.
Tuva-Li sov hon och Ebba var vaken :)
Sen hämtade vi William och åkte till Amis kiosk och köpte glass. William åt en sandwich och jag åt kulglass, supergott! Ebba fick smaka glass med och hon tycker det är så gott.
william är ju ganska rolig :) för han bjöd in sig till bordet bredvid där en pappa med sina 2 barn satt, dem var väl roligare än mig och Yvonne, hihi!

En go och glad William....

och här kommer Rorri racerbil som absolut skulle vara med på bild i bloggen:)
På morgnarna straxt före 7 går det programmet på nickelodeon.


Och en busig 10-månaders Ebbis :)




1 kommentar:

Pernilla sa...

åh vilken härlig bild på ebba.
Vad lik William hon var när hon gjorde den minen.
hoppas ni får en bra dag!
Kram