torsdag 14 maj 2009

Busungar!

Nu reser sig Ebba mot allt, hon är duktig!






William gick med på att vara med på bild med viss övertalning.


Idag skjutsar Johan William till dagis så jag och
Ebba ska vara hemma på förmiddagen.
Sen ska vi hämta honom lite tidigare eftersom vi ska till doktorn idag på eftermiddagen och kolla upp hans allergier igen, bla kolla om han har pollenallergi?
Jag ska även höra lite om Ebba som jag ibland kan tycka har lite allergitendenser.
Det vore ju konstigt om hon skulle klara sig eftersom övriga i familjen är allergiska.
Nej nu ska jag göra lite nytta, Tvätten väntar!
På återseende!!






2 kommentarer:

Unknown sa...

Duktiga Ebbis!
Ja, det blev Öppis igår - hade ju inget trevligt Jenny-sällskap, så då blev det trist här hemma..
Tuvis somnade precis och vi som ska iväg...blir till att väcka henne. Ha en braig dag...kramis

Uttan sa...

Men så duktig hon är lilla gumman!
Jätte mysig bild av William han kan "flirta" och charma den lille gossen vad skola det bliva månne?
Jag har haft fika besök av svärmor och nu ska jag kolla på Hem till gården annars är det inget idag. L är i Stockholm på Maskinexpo hela dagen.
Lycka till hos doktorn, skönt om de kan kolla lilla Ebbis också.

Puss & Kram!