måndag 25 maj 2009

Godmorgon!

Eller god förmiddag kanske man skulle säga :) kl:6 imorse var barnen pigga och glada.
Johan är hemma på förmiddagen så han ska skjutsa William till dagis. Jag och Ebba ska vara hemma, skönt. På eftermiddagen ska jag klippa mig och färga håret på salong hår. Det är välbehövligt och det ska bli skönt. Då är Johan fortfarande hemma så han kan ta hand om barnen men förmodligen så kommer han ner med dem en stund på slutet när han ska åka och jobba, det är lite pyssel för att få ihop det ibland.
Nej nu ska jag passa på att springa ner och duscha innan Johan och William åker.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Sitter i skuggan med ett glas champagne...solen lyser och det är varmt och skönt....
Så skönt att Du kan komma till frissan jag måste klippa mej snarast det börjar bli jobbigt med långt nu.
Vi har datorn ute och lyssnar på din musik.....bra!
Nu får du lära mej...
Puss & Kram.Mamma & Lars.

Unknown sa...

Hej hopp! Hoppas att du är fin i håret nu...får kanske se dig i morgon, eller??? Ha en solig härlig måndagkväll. kramis