måndag 25 maj 2009

Hårfint!

Ja nu är man snygg...iallafall i håret ;) Nyfärgad och nyklippt och jag är jättenöjd över resultatet.
Barnen var med mig på slutet eftersom Johan åkte och jobbade. William hade fullt upp att gå runt och diskutera med alla damer. Ebba hon var nog mest lite chockad över allt först men mot slutet blev hon varm i kläderna och la på charmen :) Dem var jätteduktiga så jag är stolt över dem.
Johan jobbar ikväll så det har varit fullt skubb med duschning och läggning men dem har sovit drygt en timme nu så jag hinner få lite egentid.
Imorgon ska William till dagis. Jag och Ebba tänkte gå på Öppis med Yvonne och Tuva-Li, trevligt :)

2 kommentarer:

promenader på landet sa...

Vad kul att du hittade min blogg då hittade jag ju även till dig! Vilka gulliga barn du har mina är 5 år och 7,5 år så de är ju lite äldre. men jag kan känna igen mig i envisa barn för min dotter ska alltid ha sista ordet! Kram Maria

Anonym sa...

Hej vad nyfiken jag blir.....du e säkert jätte fin.
Natt i natt vi hörs i morgon.
Puss & Kram. Mamma..