söndag 31 maj 2009

Mors dag!


Grattis på mors dag!


Mamma Anette/mormor/svärmor!

och

Mamma Agnetha/farmor/svärmor!



Vi är glada att vi har er!!!

Grattis till mig med förstås :) som dagen till ära fick sova lite extra länge idag av min snälla sambo <3
+ att frukosten var framdukad när jag kom ner också.
Sen vill jag även säga GRATTIS! Till Jari som fyller 40 idag. Men han får vi gratulera sen för han, Yvonne och Tuva-Li är på finsemester. Hoppas dem har det superbra :)
Igår eftermiddag var hela familjen på barnkalas hemma hos Li och det var jättetrevligt.
Efter det mötte vi upp mamma och tog med oss Linnèa hem hit. Jag började med maten för vi skulle ha grillkväll här hemma. Pappa, Bitte, Anna, Niklas, Linnèa, jag, Johan och barnen.
Ugnsbakad potatis och morötter,sallad och grillat kött stog på menyn och det var jättegott.
Barnen lekte mycket tillsammans och hade kul.
Nej nu ska jag ta en gråtande Ebba.

1 kommentar:

annica sa...

...och grattis till dig med! =)