torsdag 7 maj 2009

Knöligaste ungen i kommunen??




Det är nog Ebba det. Sen hon blev 9 månader är det helt plötsligt svårt att få henne att somna på kvällen. Man ger välling, vyssjar, stoppar om men inte förräns man tar upp henne i famnen så blir hon lugn och somnar. Hon är även knölig på nätterna och kan vakna ofta och ska absolut ligga emellan oss. Det är inte lätt.
William gick upp 5 imorse och har varit en kämpe nu på eftermiddagen som orkat hålla sig vaken. Vid 18.30 bad han om att få gå och sova och självklart fick han det.
Johan jobbar ikväll med tyvärr och självklart var ju planet han hämtar på försenat också men jag ska försöka klara mig ändå :)
Imorgon är det äntligen dags för min och Yvonnes resa till Ullared, den har varit bokad sen länge och det ska bli jättekul. Vi ska shoppa, äta god mat och försöka ta det lugnt nu när vi är barn och karl-lediga så det blir nog inget bloggande förräns på söndag eftersom vi kommer hem sent på lördag kväll.


Trevlig helg på er allihop!

5 kommentarer:

Uttan sa...

Men vad då knöligaste ungen????? Hon är ju helt enkelt underbar!!!
Så himla gooo! men det är klart jag förstår dej om hon inte sover.Vi hade tänkt åka in men det var lite sent och Barnen behöver lugn och ro när det är kväller.
Ha en jätte bra resa nu mitt barn och Kör försiktigt!
Om ni inte orkar handla kan ni ju passa på att sova;)
Puss & Kram!

Rosie sa...

Ha det så trevligt nu på Ullred. Men blir imponerad om ni orkar köra hela vägen hem efter en heldag på detta gigantiska köpcentrum..
Kram O kör försiktigt

annica sa...

Hoppas ni hittar ngt skoj på ullared! *avis, ler*

Unknown sa...

Snaaaart åker vi! Hoppas jag kan sova inatt...ses om några timmar. Kramis

Nina sa...

Hallojsan på dig!

Kul att åka till Ullared, hoppas ni hittar något skoj, och att det är bra väder.
Sköt om dig =)
Kramar